szín*tiszta*üveg

december 13, 2013

panyizsuzsi-portre-o

Új arculat és gyönyörű ékszerek

„A sikerem titka a folyamatos tanulás és a kemény munka. Ez éltetem első vállalkozása. Sok mindent meg kellett tanulnom és erre mindig óriási hangsúlyt fektettem: online magazinokat olvastam, külföldi weboldalakat tanulmányoztam, elvégeztem a MÜTF online marketing szakát és több európai szakkonferencián vettem részt. Amit megtanultam, kipróbáltam, és ha bevált, alkalmaztam.”

http://panyizsuzsi.hu

Vélemény, hozzászólás?

